POLJICA – Objekt »Groblje«


Ime / Name
Objekt »Groblje« / Friedhof

Code: PO-OG-01                                         


Adresa / Adresse
Poljica, groblje

Lokacija / Position
Latitude: N 43,14779°    Longitude: E 16,79786° 
Visina / Höhe: 163 m

Katastarska čestica / Grundstücke
*245

Datum snimanja / Erfassungsdatum
14.05.2014 14:58:27


Informacije

Današnje groblje je sagradio 1890. g. nastojanjem seljana. Prije nego je sagrađeno groblje, pokojnici su odvedeni u crkvu sv. Johannes pokopan. Preminuli ljudi iz Zastražišće također su tamo premješteni između 1817. i 1820. godine.

Stupanj zaštite / Schutzstellung


Info

Der Friedhof wurde im Jahr 1890 von den Dorfbewohneren errichtet. Bevor der Friedhof errichtet wurde, wurden die Verstorbenen bei der Kirche des hl. Johannes begraben. Dorthin wurden in den Jahren 1817 – 1820 auch Verstorbene aus Zastražišće überführt.

Iznad ulaznim vratima urezana je godina 1890.

Über dem Eingangstor ist die Jahreszahl 1890 eingraviert.

natrag na vrh / Seitenanfang


Linkovi / Links

Kapela »Sv. Ivana« / Friedhofskapelle des hl. Johannes